Wszystkie karty świecą w ciemnościach dla jeszcze większej zabawy oraz dreszczyku emocji!
Aby karty świeciły, należy je wystawić na działanie światła, na kilka minut przed rozdaniem. W ciemnościach rozpoznasz połamane szkielety poprzez przerywaną linię.
Duża karta ze świecącą obramówką pomoże wam odnaleźć w ciemnościach talię. Wystarczy ja umieścić na środku podkładki.
Cel gry: jako pierwszy skompletuj dwa "zdrowe szkielety" zielone lub jeden "połamany" - czerwony.
Zasady gry: Rozdaj każdemu uczestnikowi po 6 kart, pozostałe stworzą talię. Kolejność gry następuje zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy gracz rozpoczyna.
Gracz1 pyta wybranego przez siebie uczestnika o konkretną część (np. noga) szkieletu, której brakuje mu do kompletu (2 nogi, 2 ramion ,czaszka, żebra)
Jeżeli zapytany posiada żądaną kartę (zieloną lub czerwoną) musi ja oddać .
Kiedy Gracz 1 otrzyma zażądaną kartę:
- jeżeli nie jest złamana (zielona) może zapytać o kolejną kartę tego samego lub innego gracza
- jeżeli jest złamana (czerwona) nie może już pytać o kolejna część. Kolejka przechodzi na następnego gracza.
Jeżeli gracz nie otrzyma karty o która zapytał, wtedy dobiera kartę z talii. Jeżeli wylosuje kartę o która pytał, wtedy może postawić kolejne żądanie. W przeciwnym wypadku, zatrzymuje kartę i kończy swoja kolejkę.
JOKER: może zatopić każdą brakującą część szkieletu czerwonego i zielonego. Nie można żądać od innych jokera.
Kiedy gracz skompletuje szkielet wtedy układa go przed sobą.
Gra kończy się gdy któryś z uczestników ułożył dwa zielone szkielety lub jeden czerwony.
Wiek: 6-99 lat
Ilość graczy 2-4
Czas trwania ok. 15 minut
Wielkość opakowania: 15,6 x 11,7 x 2,8 cm
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.